Tuesday, September 7, 2010

HAPPY BIRTHDAY SITI NUR IZANIESHIMA BT ABD RAHMAN...

Hai shima dear...

entry ni mmg special utk ko....haaaa...kan aku sayang ko...hmmm,dok terpikir nak post kat fb...byk nau nak wish kang limited...nak buat note,fb aku bengong apa tah x leh tag orang....kot sini laaa...tapi kalau ko x baca....adehhhhh...

shima...aku yg lupa ka or mmg btul...kenapa aku x ingat sgt celebrate besday dgn ko...i mean,..kita jerrr...yg aku ingat mesti kt umah sewa or bilik hostel...ramai2...selalu dpt hadiah yg share ramai2...ahaaaaaa...yg tu aku konpem laa..mana leh bg hadiah personal..kang jd isu....ahaaaaa...

anyway..aku still ada mug kck2 yg ko bg aku tu...masa bila ko bagi ek...(sorry terlupa..huhu)...

hmmm...shima dear...on your 30th birthday, aku dgn penuh ikhlas mendoakan segala yang baik untuk ko...semoga apa yg masih diimpikan akan segera tercapai....semoga persahabatan kita ini terus kekal begini selamanya....semoga tidak ada yg akan mengubah aku atau kau....huhuhuu....semoga kau lebih bahagia....and strong n brave enough to face ur life....

selamat hari lahir shima...

No comments:

Post a Comment